2011. december 29.

Lush akció és haul

Ez a bejegyzés az előző folytatása, csak nem akartam, hogy túl hosszú legyen, ezért inkább két külön postot írok belőle. Tegnap a Lushban is voltam és hazajött velem onnan is pár fincsi dolog.

El kell mesélnem nektek az egész történetet. Még Karácsony előtt kitaláltam, hogy meglepem magam pár fürdőtermékkel a Lushból. (Aki olvassa a blogot, tudhatja, hogy imádok fürödni és mindenféle dolgot a vízbe pakolni. :D) Sok dolog összejött és végül nem jutottam el egyik üzletükbe sem. Viszont pár napja olvastam a hírt, hogy a karácsonyi és a szeptember előtt készített termékeket 50%-kal kedvezménnyel lehet megvásárolni. Egyszerre kezdtem el mosolyogni a gép előtt és tervezgetni, hogy mikor ugrok be hozzájuk. Tegnap végre sikerült és vettem is 3 fürdőgolyó.
Az első a Bombinaball, amiről ezt olvashatjuk: "Innovatív kétrétegű fürdőgolyóink egyike, s ha beledobod a vízbe, máris a Himalájába röpít téged a friss borsmenta és az édesnarancs-olaj illatának szárnyain. Tettünk bele egy kis kényeztető vaníliakivonatot is, mely segít ellazítani és kikapcsolódni. Miközben az Abombinaball lassan pezsegve feloldódik, a fürdővíz égszínkékre vált, és még fehér habfelhőcskék is keletkeznek rajta. Végül, amikor a golyó legközepében levő sárga és narancsszín habfürdőkeverék is feloldódik, színes csíkok rajzolnak meglepő ábrát a vízbe, mely a Himalája körvonalára emlékeztet."  A mérete hatalmas, jó sokáig elég lesz, főleg úgy, hogy én több fürdés alatt szoktam elhasználni őket. Kék csillámokat is tartalmaz, kíváncsi leszek rá, hogy ez a bőrömön mennyire fog látszani.

A következő fürdőgolyó is hatalmas, ami az ajándékcsomag formájú Golden Wonder."Először az aranycsillagok oldódnak fel, s miközben a víz vibráló kékre változik, a doboz belsejében megpillanathatsz egy igazi meglepetést. Édesnarancs-, konyak- és lime-olajból különleges, pezsgőre emlékeztető, vidító illatot kevertünk ki hozzá." Az arany csillámok tényleg nagyon szépek, olyanok mint egy különleges highlighter.

Az utolsó pedig a Lil Lush Pud. "A csodálatos ünnepi időszak előhírnöke. Csak dobd bele a fürdővízbe és élvezd, amint a nyugtató hatású aloe vera nekilát a tél viszontagságaitól szárazzá vált bőröd puhításához, hidratálásához. A porított szegfűszeg kellemesen felmelegít, a maréknyi citromhéj pedig segít felpezsdíteni a vérkeringést." Nagyon tetszik, annyira karácsonyi és igényes a kinézete.

Szerintem, akik szeretik ezeket a termékeket, azoknak érdemes benézni, mert nagyon jó áron lehet most hozzájuk jutni. Akik pedig nem ismerik, azoknak jó alkalom lehet a kipróbálásra. :) 


Ti szeretitek a Lush termékeket? Mi a kedven terméketek?

2 megjegyzés: