2011. december 23.

Dm haul

Ma még, az ünnepek előtt gyorsan beugrottam a dm-be, mert pár cuccom kifogyóban van és félek, hogy nem tartanak ki az új évig. És volt olyan dolog is, ami felkeltette az érdeklődésemet és nem tudtam otthagyni. Lássuk, mit vettem...
Már évek óta ezt a Balea-s szemfestéklemosót használom. Írtam már, hogy én teljesen meg vagyok elégedve vele, ezért nem is akarom a jövőben sem lecserélni. Nem csak a végeredmény, de az ára is nagyon jó, 699 Ft volt.
Ezt a Nivea krémet is újravásároltam, mert nagyon meg vagyok vele elégedve. Betartja, amit ígér, tényleg gyorsan beszívódik és használat után nagyon selymes lesz tőle az arcom. Nagyon sokáig elég, én kb. 3 hónap után érek lassan a végére. Eddig a normál és kombinált bőrre valót használtam, de most a hideg idő miatt áttértem a száraz-érzékeny bőrre valóra. (1299 Ft)
Ilyet tonikot még nem használtam, de szeretem a Nivea termékeit és ezelőtt is Nivea tonikom volt, amivel meg voltam elégedve. Most azért erre esett a választás, mert elvileg 95 %-ban természetes összetevőket tartalmaz, emellett parabén-, szilikon-, színezőanyag mentes. (1599 Ft)
Kiderülhetett számotokra, hogy szeretek mindenféle fürdéssel kapcsolatos dolgot. Ezt a fürdőolajat először a dm újságban láttam meg és egyből elcsodálkoztam az árán (599 Ft). Ennyi pénzért 500 ml-t kapunk, valamint egy német terméket, ami miatt így elsőre jó minőséget feltételezek. Többféle illat közül választhatunk, nekem a rozmaringos tetszett a legjobban, aminek egyébként eukaliptusz illata van.
Az utolsó dolog, amit vettem, ez a kozmetikai szivacsszett. Én először a kozmetikusnál találkoztam vele és nagyon megtetszett. Jól el lehet vele távolítani az arclemosókat, arcmaszkokat és ezeknek a hajtövekben megülő maradványait. (399 Ft)

Ti próbáltátok már valamelyiket? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése