2011. december 25.

Karácsonyi kiegészítők

 Ebben a postban bemutatom nektek, hogy milyen kiegészítőket viseltem Szentestén. Egy egyszerű fekete, pánt nélküli ruha volt rajtam, aminek szüksége volt arra, hogy feltűnőbb ékszerekkel feldobjam.


Ez a fukszia színű nyaklánc egy elég feltűnő jelenség. Szinte a legegyszerűbb ruhát is fel lehet vele dobni, ezért nagyon szeretem. Már évek óta megvan, de mostanában vettem csak újra elő.

Ezt a fülbevalót pár hónapja vettem az Iam-ben. Egyszerű feketének néz ki, de színében mintás, ami csak közelről látszik (és sajnos a kép nem adja vissza). 

A gyűrűm is fukszia színű volt, ami sajnos nem igazán látszik a képeken. Imádom az ilyen nagy gyűrűket és általában mindig ezt veszem fel ahhoz a nyaklánchoz. Azért is jók a hatalmas gyűrűk, mert mellette már nem kell a karkötőn gondolkozni. Annyira feltűnőek, hogy önmagukban is megállják a helyüket.

Ti milyen kiegészítőkkel dobjátok fel az egyszerűbb szetteket?

1 megjegyzés: