2011. december 27.

Csomagom érkezett

 Nagyon jó napom volt ma. Amikor hazaérkeztem, egy újabb csomag várt rám. A Sigma-tól jött és az ecsetkészletem volt benne.

(ITT írtam róla, hogy végül melyiket rendeltem meg.) Így első ránézésre teljesen meg vagyok elégedve vele. Nagyon szépen be volt minden csomagolva és még egy meglepetés is ért. Régebben ennél a készletnél kint volt, hogy adnak hozzá ingyen még egy F60-as alapozóecsetet is, de mostanában ezt már nem láttam. Azt hittem, hogy már nem él ez az akció. Viszont a csomagocskámban benne volt. :) Így a készletben lévő 7 ecset mellé még kettőt kaptam. Az alapozóecsetet és a 30 dollár feletti vásárlás esetén járó E25-ös ecsetet. Minél előbb ki akarom próbálni és véleményt is írok majd róla. Addig is pár kép...





Nektek van Sigma ecsetetek vagy készletetek?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Meg tudod adni a linket ahonnan az ecsetet rendelted? Amúgy gratulálok, nagyon szép így elsőre a kis csomag :P

    Üdv, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :)
    Én ezt a készletet rendeltem meg: http://www.sigmabeauty.com/Travel_Kit_Nice_in_Pink_p/tk008.htm&Click=136866

    Szerintem nézz körül, mert vannak még jó dolgok és most akciósak! És december végéig ha beírod a NY2011 kódot, akkor még további 10% kedvezményt kapsz.

    VálaszTörlés