2011. december 16.

Hogyan takarítsunk meg pénzt?

Ismerős nektek az a szituáció, amikor annyi jó dolgot látsz a drogériák polcain, hogy nem is tudsz választani, hogy mit is vegyél meg (először :D)? Sajnos nem sokan büszkélkedhetnek azzal, hogy megnyerték a lottót, így nem költhetjük minden pénzünket sminktermékekre. Ma olyan tippeket hoztam nektek, amikkel pénzt spórolhatunk úgy, hogy nem is kell nagy áldozatokat hozni. És ezzel a hőn áhított sminkcuccokat is meg tudjuk venni.

Úgy gondolom, hogy a fürdőszobában sok olyan dolgot találunk, aminek a vásárlásakor ha odafigyelünk, akkor sok-sok forint maradhat a zsebünkben. Lássuk, mik is azok a dolgok, amikből nem kell a legdrágábbat, legmárkásabbat venni. Egyrészt azért, mert az olcsóbb árkategóriában is csomó jó dolgot lehet találni, másrészt azért, mert vannak dolgok, amikre nem éri meg sokat költeni.

1. Sminklemosó kendő: Csomó márka kínál már sminklemosó kendőket különböző árkategóriákban. Általában ezek 25 darabosak és az áruk a pár száztól egészen ezer Ft felettig terjed. Én úgy gondolom, hogy ezt a terméket simán helyettesíthetjük babáknak szánt törlőkendőkkel. Amiket én használtam eddig, azok simán felvették a versenyt a kifejezetten lemosásra szánt termékekkel. Emellett úgyis mindenki használ a bőrtípusának megfelelő arclemosót is, amik biztosan lehozzák azokat a szennyeződéseket, amiket a törlőkendő esetleg fent hagyott. Úgy gondolom, hogy ha a babák bőrére fejlesztették ki, akkor a mi arcunkban sem fog semmi kárt okozni. Pozitívuma még, hogy nagyobb kiszerelésben kapható és így az ára is jobban megéri. Tipp: Huggies Pure törlőkendő 400-500 Ft/64 db


2. Vattakorong (de igaz az összes vattából készült termékre is): A szemsmink lemosásához én mindig külön lemosót használok, így szükségem van ezekre a korongokra. Emellett a körömlakkot is jól le lehet vele szedni. Ebből is találhatunk drágábbakat (pl.: Nivea), de az olcsóbbak között is vannak nagyon jó minőségűek. Szerintem azok a legjobban, ami a széleknél nem választhatók szét, mert azokat sokkal jobban lehet használni, strapabíróbbak. Tipp: OMBIA CARE Duo Cosmetic Pad 200-300 Ft/110 db (beszerezhető az Aldiban)

3. Körömlakklemosó: Én úgy vagyok vele, hogy nem igazán hiszek abban, hogy nem roncsolja a körmöket, legyen benne akármilyen hiperszuper összetevő. Így nekem megfelel bármilyen márkájú, de nem hiszem, hogy ebben a kategóriában beszélhetünk nagy márkákról vagy nagy hatásbeli különbségekről. Így én a kiszerelés, illetve a használhatóság alapján szoktam dönteni. Tipp: Essence Nail Polish Remover 400-500 Ft/150 ml (az átlagosnál nagyobb kiszerelés tetszik benne)

4. Szemfestéklemosó: Ez egy kicsit kilóg a sorból, mert van olyan, aki nagy jelentőséget tulajdonít annak, hogy milyet használ. De én megtaláltam a számomra tökéleteset, amit már évek óta használok: a dm saját márkás terméke, vízálló változatban. Tudom, hogy ezt vagy szeretik vagy utálják az emberek az olajossága miatt, de az biztos, hogy nagyon hatásos. Emellett remek példa arra, hogy ebben a kategóriában sem érvényes a minél drágább, annál jobb elv. Próbáltam már márkásabb, drágább termékeket, amik csípték a szemem vagy nem hozták le tökéletesen a sminkemet. Szerintem érdemes körülnézni az alacsonyabb árú termékek között is. Tipp: Balea Augen Make-up Entferner 600 Ft/100ml

Ezek lennének azok a kategóriák, amikből én mindig olcsóbb termékeket keresek és veszek. Megbízható minőségűek, így nem okozhatunk nagy kárt velük. A megspórolt pénzt pedig elkölthetjük valami másra is :D

Szerintetek mik azok, amikből nem éri meg a drágább terméket választani?

2 megjegyzés:

  1. Klassz tippeket adtál! Szerintem körömlakkból sem érdemes drágábbakba beruházni, legalábbis a saját tapasztalataim alapján. Egy Essence lakk, vagy egy Ázsia Centerben vett 300 Ft-os árnyalat fedőlakkal simán kibír egy csomó mindent pattogzás nélkül (én mindig használok fedőlakkot, igaz, az EzFlow, olyan 2000 Ft körül van, de minden fillért megér).

    Szemfestékből is lehet olcsón szupereket találni (Miss Rose), így belegondolva, az én legdrágább szemre való termékem a Million lashes spirál: spirálból valahogy kerülöm az olcsó, noname dolgokat, azoktól kicsit tartok, persze lehet, hogy teljesen alaptalanul. :)

    VálaszTörlés
  2. Én sem szoktam a szemfestékekből és a körömlakkokból nagyon drágát venni, csak akkor, ha valamilyen különleges színt látok meg. Egy jó fedőlakk és szemhéjalapozó csodákra képes :D

    VálaszTörlés